نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2595
-
الف
+

داریوش اسدزاده: بازیگری هیچ آخر و عاقبتی ندارد

«داریوش اسد زاده»  با بیان این که مدت ها است پیشنهاد بازیگری ندارد ، درباره آخرین وضعیت جسمانی خود سخن گفت.

«داریوش اسد زاده» در یک مصاحبه با بیان این که مدت ها است پیشنهاد بازیگری ندارد ، درباره آخرین وضعیت جسمانی خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «داریوش اسد زاده» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «سمندون» شاهد بودند ، در یک مصاحبه با بیان این که مدت هاست پیشنهاد بازیگری ندارم ، درباره آخرین وضعیت جسمانی خود سخن گفت.

«داریوش اسد زاده» گفت: من به شدت دوست دارم و علاقمندم که برای بازی در آثار به من پیشنهاد بدهند زیرا همین حضور دوباره‌ام در بازیگری به سلامتی جسمی و روحی‌ام کمک می‌کند اما انگار فراموش شده‌ام و مدت‌هاست که پیشنهادی برای بازی ندارم.

این بازیگر کهنه کار سینما، تیاتر و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود به میزان گفت : طی ماه‌های و روزهای گذشته بیشتر در خانه مصروف استراحت هستم و گاهی توان بلند شدن و از خانه بیرون رفتن را دارم. همچنان مشکلات پا درد را تحمل می‌کنم ولی دیگر در این سن به جز تحمل چاره ای هم نیست.

وی در همین راستا ادامه داد : واقعیت این است که طبیبان درمان خود را روی من انجام داده‌اند و هم اکنون مشکلم بیشتر به خاطر کهولت سن است. درد پا و سر درد بیشترین مشکلاتی هستند که این روزها با آن ها دست به گریبانم.

وی درباره احتمال چاپ کتاب جدید خود تاکید کرد: این روزها بیش از پیش در خانه مصروف خواندن کتاب هستم و اگر خدا عمری بدهد نسخه جدید کتابم را آماده چاپ خواهم کرد.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران پیشنهاد خود برای نسل جوان را اینگونه مطرح کرد: من اکنون پیرترین و قدیمی‌ترین بازیگر سینمای ایران هستم. نود و هفت سال سن دارم که هشتاد سال آن به بازیگری گذشته اما امروز چه چیزی به من رسیده است؟

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: من از تیاتر شروع کردم و رفته رفته در تلویزیون و سینما اکثر نقش‌هایی که وجود داشت را بازی کردم اما به اینجا رسیده‌ام که بازیگری در انتها کار قابل قبولی نیست زیرا بسیار زود فراموش می شوید. همه شما را کنار می گذارند و همین باعث دلسردی می شود.

«اسدزاده» با تاکید بر لطف همیشگی مردم خاطرنشان کرد : متاسفانه به بازیگران پیشکسوت هیچ احترامی گذاشته نمی‌شود. مردم همیشه و همه جا به من لطف داشته اند و از آنها سپاسگزارم اما بعد هشتاد سال متوجه شدم که در بازیگری هیچ خبری نیست و به همین واسطه آن را توصیه نمی‌کنم.

«داریوش اسدزاده» زاده ۱ قوس(آذر) ۱۳۰۲ در کرمانشاه بازیگر تیاتر، فلم و سریال ایرانی است.

او در ۲۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان فعالیت کرد.

در دهه چهل و پنجاه خروشیدی در بیش از پنجاه فلم سینمایی ایفای نقش نمود.

«سمندون» و «خانه سبز» از تأثیرگذارترین آثار کارنامه هنری آقای اسدزاده می باشد.

فعالیت او در دهه ۱۳۹۰ خورشیدی متمرکز بر تألیف کتاب‌هایی دربارهٔ تاریخ تیاتر ایران و تاریخ تهران بود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 
بازیگر سریال «سمندون»: تحت مراقبه صحی هستم /از کسی توقعی ندارم

دانلود سریال «سمندون»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر